2016. december 9., péntek

Örömhír

Minden várakozásommal ellentétben megtaláltam az irodában az enyémmel szomszédos íróasztal alatt a megrokkant fél pár fülbevalót hétfő délelőtt. Kész csoda, hogy sikerült észrevenni a félhomályban (mindig le vannak húzva a redőnyök) a barna-fekete csíkos szőnyegpadlón. Kétségeim a porszívózás alaposságával kapcsolatban immár bizonyossággá szilárdultak, de ez most végül a kezemre játszott.

És hát itt a december, mindenhol megy az ünnepre készülődés, meg narancs-, meg gesztenyeillat, és én tényleg semmi, de semmi ilyesmit nem érzek, és arra sem emlékszem, hogy valaha elkapott volna az az érzés mert nyilván képtelen vagyok efféle ráhangolódós érzelmeskedésre, csak megy a visszaszámlálás, mit kell még elintézni, megcsinálni, összeszedni, szétosztani, megtörni, félretenni, befizetni, megrendelni.

És persze látszanak már kirajzolódni 2017 nagy parái, csak ne lennék ilyen konfliktuskerülő, úristen, mennyi vacakságtól szabadítanám meg magam.

8 megjegyzés:

  1. hurrááááááááááááááá!!!!!!! többször is eszembe jutott, de nem volt merszem megkérdezni :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon kellemes meglepetés volt, már lélekben lemondtam róla :) most egy ékszerésznél gyógyul, teljesen eldeformálódott szegény (és meg is tisztítják).

    VálaszTörlés
  3. Juj, haz ez jo hir!!!

    Es kezet foghatunk - en sohasem ertettem ezt a karacsony elotti meghülyülest, ami most a

    VálaszTörlés
  4. az egyre giccsesebb dekoraciok mindenhova folaggatasaban es a forralt boros vasarokon valo ogyelgesekben tetozik

    VálaszTörlés
  5. asszem, lassan bedurvulok annyira, hogy felbérelhető leszek konfliktusok gonosz kezelésére is :D

    VálaszTörlés
  6. na igen, a tömeget is utálom, a kies Tusculanumból semmi hangulatom becocókázni a belvárosba, pedig amúgy szeretem a piacokat, de normális áron normális dolgokat ilyeneken nem árulnak.

    VálaszTörlés
  7. Örülök a fülbevalónak, hurrá!
    Örülök, hogy nem csak én vagyok ilyne adventi vásártól viszolygó szülő, akkor más gyereket is érnek olyan hátrányok, hogy nem mennek el velük? Vagy ha igen, akkor főleg nézelődni? A fények miatt kénytelenek vagyunk elmenni, de egyébként nagyon nem bírom se a tömeget, se a giccseket, se az árakat se, se, se...

    VálaszTörlés