2016. december 31., szombat

No, ilyen volt

Sűrű év volt. 
Tavaly ilyenkor még mint a güzü, olvastam egy VIII. Henrik idejében játszódó krimit, és ez végül is meghatározta az egész évet: érzésre rettenetesen sokat dolgoztam idén. És meg is volt az eredménye, mert nagyon sok minden jóság is belefért mellé. 
Nagyon sokat utaztunk például: voltunk Észak-Franciaországban, ami gyönyörű volt, sokkal jobban tetszett, mit vártam, voltunk a Karib-térségben, aminél szebb trópusi tájon még nem jártam szerintem, voltunk Spanyolországban, ami felkavarta a munkahelyemen a kedélyeket, és voltunk levélországban, ahol akkorák az emberek, hogy rendszeresen nem értem fel a fogantyút a járműveken, és az északi városban puskás emberek kísérik a gyerekeket halloweenezni a jegesmedvék miatt. Balatonra is jutott pár hét (ez persze mindig kevesebb, mint szeretném), volt meccsnézés a lugasban, vendég
Elindult a kert is, amit talán a vártál jobban is megszerettem, lett paradicsomom is egy kevés, szép paprikám, céklám és rengeteg bazsalikomom, és világbajnok padlizsánom. 
2017 se legyen rosszabb, ha kérhetem.

2 megjegyzés: