2014. május 11., vasárnap

Tavasz

Ma abban a pár órában, amíg még és már nem szakadt az eső, a PIM helyett végül a Füvészkertben kötöttünk ki, nem függetlenül a ritka növények palántavásárától. Mivel az idei palántanevelésem kiugróan jól sikerült, ezért csak két tő egérdinnyével, egy tő földicseresznyével, valamint egy kisnövésű sárgatermésű paradicsompalántával távoztam. Tegnap rendet raktunk az erkélyen, és kiültettem az itthon nevelt palántáimat is. Ezek szerint van öt tő paradicsomom (koktél, sárga, piros, valamint normál méretű fekete), négy tő zöldpaprikám, két tő lopótököm, a futó cukkiniből meg annyi, amennyi majd kikel. Fűszerből kétfajta bazsalikom, aztán kakukkfű, rozmaring, snidling, kapor, citromfű, menta, és erdőnyi petrezselyem. Balatonon van még szurokfű, és végül a bablugast is oda telepítettem. Még gondolkodom, hova tudnék egy-két virágcserepet elhelyezni úgy, hogy ne legyen útban.

2 megjegyzés:

  1. Őszinte bámulattal tölt el, hogy léteznek emberek, akik meg is valósítják mindazt, amik nekem is eszembe jutnak, vágyakozom, tervezem - de aztán sosem (vagy alig - de ez már a nagyon pozitív végkifejlet) :(

    VálaszTörlés
  2. Az az igazság, hogy nagyon szeretek a növényekkel vacakolni, másrészt viszont utálok rendet rakni - és ha Cs. nem noszogat, és nem állunk neki ketten, bizony sosem szedtem volna szépen össze, mi van az erkélyen. (Legszívesebben felszántanám és bevetném az egészet:))

    VálaszTörlés