2018. szeptember 24., hétfő

áhh

Hát nem is tudom.

Mától már hivatalosan is ősz van, én egyébként szeretem az őszt, meg hogy van négy évszakunk, és lehet várni mindig valamit. Az őszben a szép színes leveleket (gyermeteg), a fanyar füstszagot, a tökfaragást (mióta vannak célszerszámaink), a diószedést (igen, azt is élvezem).
És néha már kiállok az erkélyre, és nézem a hegyet, amit nem sokáig fogok látni már, a lenyugvó alkonyattól piruló felhőket, nem fogunk átszólni egymással a szomszédasszonnyal egymásnak az erkélyen, és nem fogunk borozni ugyancsak velük, esténként.

Aztán: van ez a nagymunka a nyakamon, amiről tudtam, hogy lesz, tudtam, hogy jön, és mégis irtózatosan nem állok vele sehol. A hétvége is tovaillant, pénteken olyan fáradt voltam már, mire hazaértem (előtte a délelőtt megjártam a tomboló düh és a reménytelen fásultság fázisait is), hogy... hogy csak néztem ki a fejemből. Aztán most eltelt a hétvége, egyáltalán nem nyitottam ki a gépem, nem haladtam semmivel. És néha elmélázom, hol siklott ki ez ennyire, hogy nem is tudom már, mikor volt ilyen, hogy nem dolgozom hétvégén, és nem a háztartásra gondolok, hanem a hivatalos rendes szakmámra, pedig isten bizony, nem vagyok se frontsebész, se Batman.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése