2015. április 17., péntek

Ami jó

Eleinte hiányzott az Akadémia, főleg, mert azt az idióta főnökömet végül előbb penderítették ki, mint ahogy elmentem. És az utódja hús-vér embernek tűnt, megkérdőjelezhetetlen szakmai tapasztalattal. És nagyon hiányoztak a kollégák.
Persze voltak a régi-új helyen is klassz dolgok. Az első hetekben naponta ugrott valaki a nyakamba, de jó, hogy újra lát. És nem kellett magyarázni semmit, képben voltam, nem én voltam a gyámoltalan újember, akinek a kávéautomatát is be kell mutatni.
Lett saját kis homokozóm, amit szeretnék, azt megcsinálhatom. (Ez az Akadémián nem volt így). Kisegítenek olykor, és én is kisegítek. Jövök-megyek, nagykorúnak kezelnek.
Ma több mint 10 óra munka után estem haza. Persze fáradtan, de nem letörten. Ilyen, ha valaki szereti, amit csinál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése