2014. szeptember 18., csütörtök

Lassan elérkezunk a jelenbe

- Szia.
- Szia.
- Azért kereslek, mert van egy állandó munkatársunk, és nem biztos, hogy fogunk vele tovább hosszú távon dolgozni. Veled meg szeretünk, és több munkát adnánk neked...
- Hú, az jó volna, én is szívesen dolgozom nektek, örömmel csinálnék még többet.
- Nagyon jó, akkor még beszélek a kollégámmal, aki a gazdasági ügyeket viszi, és hamarosan keresni fogunk. Jó lesz így?
- Szuper. Nagyon köszönöm.

******
- Szia, bv, tudom, miért keresel.
- Szia T., igen,, azért.
- Hirtelen nem tudok mit mondani, de ki a wz rovatot viszi, azzal nem vagyok megelégedve. Nekem is vannak még tisztáznivalóim a cégnél, de ha ezeket lezongoráztam, csinálhatnád ezt a rovatot. Az pont feküdne  neked.
- Nagyon jól hangzik, köszönöm.

*****
- Szia, bv, xy vagyok. V-tôl kaptam meg a számodat, azt mondta, te ilyen autószakértô vagy, és pont ilyen  embert keresünk. Be tudnál jönni valamikor?
- Igen, persze. Nagyon köszönöm.

Itt tartunk most.


4 megjegyzés:

  1. és még autószakértő is vagy???? mert már eddig is csodáltalak a bonbonok miatt, meg a búvárkodás, meg más minden okosságod miatt is, de hogy még autók is? nagyon drukkolok!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. nem, igazából nem az autó szó hangzott el, hanem valami más, de attól nagyon könnyen azonosíthatóvá válna, honnan kerestek (és legalább olyan viccesen hangzott). az elismerest es a drukkokat koszonom :)

    VálaszTörlés
  3. Mindig későn érkezem, hogy elsőként álljak itt kérdésekkel, a csodálat kifejezőivel és a drukkolással...
    De olvasom a történéseket és most csakazértis leírom: drukkolok Neked! : )

    VálaszTörlés
  4. Nagyon aranyosak vagytok, koszonom. Majd beszámolok, melyik jött össze a háromból. :)

    VálaszTörlés