2014. január 30., csütörtök

az állam meg én

Egy héten helül kétszer is közölték, hogy maximalista vagyok. Először csak derűsen legyintettem az anyukának az uszodában, hogy dehogy. Amikor a munkahelyi fotótár kialakítás kapcsán közölte velem A. ugyanezt, már felpaprikazodtam, és felfortyantam, hogy nem maximalista vagyok, de ha már csinálunk valamit, hát csináljuk rendesen. A. derűsen rám nézett, és tájékoztatott, hogy szerinte jelen körülmênyek között ez ugyanazt jelenti. Kell- e mondanom, hogy az uszodai anyuka is a közigazgatásban dolgozik?

3 megjegyzés:

  1. Na ja, hát hol máshol? Azt hittem vicc, pedig nem, hogy legelőször minden hivatalban egy beadványt abból a szempontból vizsgálnak meg, hogy hogyan lehet minden további nélkül elutasítani.

    VálaszTörlés
  2. Sajnos én is ezt tapasztaltam: ültem egy szakmai konferencián, ahol sokat tapasztalt kollégák előtt megállt a nullkilométeres jogi osztály vezetője tojáshéjjal a fenekén, és közölte, hogy a beadványaink zöme nem képes joghatást kiváltani és hogy ezt a szakmát már csak jogászok segítségével lehet jól csinálni. Szerintem azóta is csuklik...

    VálaszTörlés