2013. október 4., péntek

A bejegyzés angol szavakat, kifejezéseket tartalmaz

Azt gondolni, hogy egy tankönyv, amely szerkesztése 2012. december 31-én lezárult, nem avult el kilenc hónapon belül: epic fail I.
Azt gondolni, hogy ha a tájékoztató portálon nincs öles vörös betûkkel, hogy a tananyag  megváltozott és kibôvült, akkor ez azt jelenti, hogy a tananyag változatlan: epic fail II.
A vizsga elôtt 5 perccel rádöbbenni arra, hogy az elavult tankönyvbôl tanultam: priceless

Mindezek dacára levizsgáztam..

6 megjegyzés:

  1. gratulálok!

    és talán épp ez teszi olyan vonzóvá a fent említettel szemben a görög nyelvtant, hogy bár nem könnyű megtanulni, de ha megtanultad, örök érvénnyel tudod :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sajnos a görögöt nem... de a latint, azt most is tudom, mind a negyven igealakkal, az igeneves szerkezetekkel, az ötféle fônévragozással.

      Törlés
    2. én már a latinnal is csehül állok :( (a göröggel meg sosem álltam sehogy) a szentenciák még mennek, rövid, egyszerűbb feliratokat még lefordítok, de hosszú vagy bonyolult már nem megy

      Törlés
  2. Így szép az élet... Gratula.

    VálaszTörlés
  3. Jó fejű gyereknek öröm a vizsga! Akkor most már képesített közalkalmazott vagy? :)

    VálaszTörlés