2012. december 29., szombat

Infláció

Réges-rég, amikor először láttam üdvözlőlapot, még az volt rányomtatva, hogy kellemes karácsonyt és boldog új évet.
Aztán következett a 'boldog ünnepeket' fordulat, az utóbbi időben pedig inkább meghitt, sőt mi több áldott karácsonyt kívántak egymásnak (kik is? az emberek?). És mintha snassz lett volna már kellemes karácsonyt kívánni a boldog meg az áldott mellett. A pálmát egyébként a munkahelyem vitte el, ahol minden kedves munkatársnak kegyelemmel teli karácsonyt kívántak - az alanyt most is mellőzném -, majd tájékoztattak mindenkit, hogy a kötelezően kivehető szabadság ideje alatt is ügyeleti rendszert kell kialakítani, az ügyeletes kollégák szükség esetén az irodába berendelhetők.  A karácsonyi üdvözlet sikerét mutatja, hogy bár minden közvetlen kollégámnak vittem egy kis ajándékot, végül a fagyos közhangulat miatt inkább haza is vittem mindent.

Érdeklődve várom, jövőre milyen jelzőt illik bigyeszteni a karácsonyi jókívánságokhoz. Bár amit én kívántam annak hallatán, hogy a karácsonyfa alatt olvassak beszámolókat - nos, az nemigen tűri a nyomdafestéket.

2 megjegyzés:

  1. Én már senkinek nem kívánok semmiféle karácsonyt. Herótom van ettől a kegyelemmel teljes, áldott meg mittudomén milyennek titulált képmutatástól.
    Évek óta csak sikereben gazdag boldog új évet kívánok. Ez, felekezeti hovatartozás nélkül, mindenkire passzol.

    VálaszTörlés
  2. Szóismétlés ide vagy oda, én a boldog karácsonyt és a boldog új évet preferálom, úgyhogy ezt kívánom másoknak is :)

    VálaszTörlés