2013. január 15., kedd

Flashback

Az egyik este világvége hangulatban kapcsolgattam a tévét, és először az m2-n egy több évtizedes Ki mit tud?-ba botlottam bele.
Öt percig döbbenten néztem Horvát János feketén ragyogó hajkoronáját, aztán, midőn nem tudtam értelmezni a képernyőn látható szombathelyi pantomimcsoport produkcióját, amely minden bizonnyal valamilyen aktuális eseményre reflektált, továbbkapcsoltam. A Duna Worldig jutottam, ahol Linda szerepében Görbe Nóra aprította miszlikbe hihetetlen neonsminkben a Bárdy György alakította gaz kapitalista bűnözőt. A múltidézéssel akkor számoltam le, amikor megszólalt Linda szegény, addigra monoklisra vert vőlegénye - és a szintén az m2-n kábé harmincadik ismétlését megélő Nils Holgersson hangját ismertem fel.

3 megjegyzés:

  1. Hagynod kellett volna bekapcsolva és átnézni a tükörbe - hátha ott nevetett volna rád a 17 éves bv :)

    VálaszTörlés
  2. khm, ha a ki mit tud-ból indulok ki, nos, akkor még meg sem születtem, a Linda forgatása idején pedig lehettem olyan tíz-tizenegy éves :) De a hálószobában nincs tükör, és egyébként is felháborodtam rajta, hogy minek a négy közszolgálati csatorna, ha csupa ócskaság megy legalább a felén?

    VálaszTörlés
  3. sajnos tévéműsorok tekintetében régen sem voltam otthon, hogy mi mikori, és most is csak sátoros ünnepekkor (foci vb?) nézzük.... de akkor is inkább valaki más, mert én nem szeretem - örömmel hallom, hogy nem maradok le semmiről :)

    VálaszTörlés