2017. szeptember 8., péntek

Szeptemberi szokásos

Másod Harmadállásban a gyerekeim titkárságán dolgozom.

Különórákat egyeztetek, adatlapokat töltök ki és írok alá, próbálom a vívóleckék és a vízipólóedzések közé besuszterolni a gitárórát, listákkal a kezemben kóválygok homályos tekintettel a boltokban az állványok között, nem-kell, de mégis-kell tanszereket ások elő, egyeztetek, aláírok, megbeszélek és persze befizetek, térítek, iktatok, felhívok, lemondom, beadok, kivágok, felragasztok, nyilvántartok, eltévesztem, besokallok.

4 megjegyzés:

  1. De ki vív és ki vizipólózik??? Egyébként pont így aikido-zongora-hip-hop-társastánc-szolfézs sokszögben.Ez őrület!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lányom fontolgatta, de a póló technikai okok miatt nem jon össze, a vívás talan. Agyrém egyebkent, hogy a szolfezs mennyi időt elvesz, másfélszer tobb, mint a hangszer.

      Törlés
    2. Igen ezzel nálunk is van bajom, de ha kiböjtölik felsőben már mehetnek zenekarba és akkor nem lesz szolfézs hanem helyette próbálhatnak :) A vívás a legjobb én több mint tíz évig vívtam, a gyerekeim mást csinálnak, de akkor is! :)

      Törlés
  2. azt nem tudtam, de nem is gondoltam, hogy a gitár zenekari hangszer (vagy hogy mondjam). A vívás nekem is tetszik, en sosem vívtam, de felnőttként szeretnem kipróbálni. Magamba nézve megállapítottam egyébként, hogy a játékszeru sportágak iránt elfogult vagyok, es viszolygok a pontozasosaktol.

    VálaszTörlés