2016. március 10., csütörtök

kazán, kazán, te mindenem

ma kilenckor jött négy ember, és a lakás két különböző pontján vésni kezdték a falat, meg fúrni, és közben ilyeneket mondtak, hogy "tyű, ez sem lesz egyszerű", meg "de jó, hogy nem fúrtunk bele". Tíz órakor, amikor a három réteg pulcsiban is fáztam, még felvettem egy sapkát is, és felvértezve a tudattal, hogy Cs. elbánik a mesterekkel, behúztam magam mögött az ajtót, és bementem a munkahelyemre melegedni dolgozni. Fél három körül már másik brigádot találtam otthon, valamint a lakást szinte észrevétlenül ellepő téglaport, Majd jött egy már ismert kazánszerelő, feltette az új kazánt, és egy hét után újra van meleg vizünk.
A kazánszerelőkről pedig eposzokat tudnék írni, epés stílusban, de csak úgyis csak felhúznám magam rajta, úgyhogy próbálom elengedni az egészet.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése