2015. február 4., szerda

Idegesítő idősebb nőrokon vagyok

Amikor terhes voltam, sikongató lábrázást azoktól az idősebb nőrokonoktól, akik kizárólag visongva kizárólag ilyeneket voltak képesek mondani, mint de izgi! Meg jaj de jó! Komoly dolognak tartottam az egész terhesség-gyerekezés témát, és azt hiszem, előre nyomasztott a felelősség is.

Most, hogy nem az én terhességemről van szó, kizárólag visongva tudok kizárólag ilyeneket mondani, hogy de izgi! Meg jaj de jó! Végül is nekem csak a kellemes izgalom jut meg majd a babaszagolgatás. Ha sír, majd odaadom a szüleinek - akiktől már többször elnézést kértem a végtelenül idegesítő és infantilis viselkedésem miatt.

3 megjegyzés:

  1. Kár, hogy nem lehet lájkolni, iszonyú vicces lett ez a bejegyzés :D

    VálaszTörlés
  2. hú, én is iszonyúan tudok felhőtlenül rajongani mások terhességein :D és gratulálok a nőrokonodnak... tök izgi :D

    VálaszTörlés
  3. a legkisebb nőrokonom nagyon cukker, még csak fotón láttam, mert - mint arra eroszakkal emlekeztettem magam - felvágott hassal, császársebbel látogatókkal smúzolni nem konnyu mufaj.

    VálaszTörlés