2014. február 26., szerda

,,,mind felett

Ma befejeztük a Gyűrűk Urát, Frodó elhajózott a tündékkel. Szinte napra pontosan 3 hónap alatt olvastuk ki. A siker egyértelmű, Marci folyamatosan nyúzott érte, de ma például épp Bori kérte, hogy olvassak belőle. A szerteágazó cselekményt Marci tökéletesen tudta követni, Bori is többé-kevésbé, és hát sok mindenről beszélgettünk a regény kapcsán: hogyan dolgozik egy nyelvész, mi az a mitológia, mi az a nyelvrokonság, kik azok a kelták és kik a germánok, hogyan lehet egy ismeretlen nyelvet megfejteni, mi az az ütemhangsúlyos verselés.

A következő közös darab azért egy kortárs magyar mese lesz.

6 megjegyzés:

  1. Biztos? Anna, Peti, Gergő? A gyűrűk ura azért ezerszer jobb mese! bluemoon

    VálaszTörlés
  2. kortársmagyarból Á. szereti a Gergős (nem APG, hanem álomfogó, meg ilyesmik) könyveket - én nem olvastam, de ha a hosszú könyvekre specializálódtok, akkor ez hosszú, sok kötetes :)

    VálaszTörlés
  3. óóóóóó :))))) és robotok is írhatnak gát nélkül :) ezt szeretem, ez az én világom! köszi :D

    VálaszTörlés
  4. Ó, a következő darab vagy a Maszat-hegy lesz Varró Dánieltől, vagy a Háromemeletes mesekönyv esetleg a Trapiti Darvasi Lászlótól, személyes kedvencemtől.

    VálaszTörlés
  5. Ohó az álomfogósat én is olvastam, többet is belőle, igen tetszett .Böszörményi Gyula jól ír, és ez tényleg magyar. Ősmagyar. Marcinak is tetszene. bluemoon

    VálaszTörlés
  6. A Maszat-hegyet imádom :) Trapitink van, de én nem olvastam, Háromemeletes mesekönyvről nem is hallottam még

    VálaszTörlés