2013. szeptember 7., szombat

Eredetileg a saját esküvőnkről akartam írni, de ez olyan abszurd, hogy nem tudom nem feljegyezni

Kapcsolgatom a tévét, keresvén valami műsort, ahol éppen nincs semmi gyilok meg vér meg kiontott velő, hát mit látok?
A Duna tévén a két műsor közti inzertben vagy mi a szöszben, ahol eleddig szőlőtőkéket meg hullámzó Balatont meg ilyeneket mutogattak, most bársonyos zenei aláfestéssel azt láthatjuk, amint egy finom női kacsó gyűrűsujjára jegygyűrűt húz egy rokonszenves férfikéz. 
Nyilván egy jól működő, nyugati demokrácia sajátja, hogy a közszolgáti adó - közpénzen - ilyen kedves figyelmességgel emlékezik meg a demokratikusan választott, hatalmát demokratikusan gyakorló miniszterelnök legidősebbik leányának esküvőjéről. 

3 megjegyzés:

  1. ezen nincs mit csodálkozni, a szeptember ugyanúgy az esküvők ideje is, mint a szőlőé, szüreté, egészen tök természetes, hogy ez a köztévékben is megjelenik ez a szép gesztus, mint ahogy a járdát sem fogják felszedni (na, csak nem!?), ha elvonult a násznép, annak is örvendhet bárki. csak azt nem tudom, a focicsapat tagjait nem lövik-e szitává, amiért ilyen búbánatot okoztak a magyar népnek épp az esküvő előtt?????

    VálaszTörlés
  2. A focicsapat... hát legalább lesz pár stadion, ahol trenírozhatnak az aranylábú gyerekek... (ami amúgy engem személy szerint legalább ennyire zavar, az az, hogy mindenhol beszámoltak róla, milyen förtelmesen viselkedett a "szurkolótábor", de semmi ejnye-bejnye, elhatàrolódás, uram bocsá, elnézéskérés nem hangzott el.)

    VálaszTörlés
  3. meg ahol randalírozhatnak a fafejűek :( igen, én sem értem ezeket a szinte megértő közléseket arról, hogy nagy fájdalmukban szétvertek két vonatot mintegy 14 milliós kárt okozva (nem beszélve a többi ocsmányságról) - szerintem bármelyik büntetőjogi kategória. És én a magyar csapat képviselőjének a nyilatkozatát sem hallottam, amiben azt mondja, hogy ez a csürhe nem az ő táboruk, ez valami más (igaz, nem hallgattam végig mindent, lehet, hogy megtették)

    VálaszTörlés