2013. június 4., kedd

Munka, siker

Kolléganôm, A. pénteken volt utoljára - kért (és kapott) három hónap fizetés nélküli szabadságot, ami alatt elmegy kecskét fejni -,  és én drukkolok neki, hogy ne jöjjön vissza, hogy találjon valami jobbat ennél a munkahelynél.

Búcsúzóul csináltam neki egy nagy doboz bonbont, volt benne háromféle: bodzás, citromos-bazsalikomos, epres-balzsamecetes. És mivel A. jószívû teremtés, végigkínált mindenkit. Vettek, illedelemből. És a másodikat is kivették, és a harmadikat is. Mindenki végigkóstolta valamennyit. És nekem meg hízott a májam, amint bezsebeltem a dicséreteket, és hallgattam a csokiburkok roppanása után az elégedett csendet.

Soha ennyi elismerést nem vívtam volna ki, még ha a csillagos eget is szólaltatom meg egy cikkben, mint fejenként három bonbonnal.

2 megjegyzés:

  1. három hónap szabi? bonbongyártás? visszasemész? :) (aztán mondd majd meg, hol árulod őket!)

    VálaszTörlés
  2. a három hónapmszabi csábító, de ha egyszer behúzom magam mögött az ajtót, köd elôttem-köd utánam!

    VálaszTörlés