2018. május 29., kedd

Ha már lélekbúvárlás, legyen kövér

Nem szép dolog, de gyakran előfordul, hogy a szakmai céljaim érdekében az ismerőseim/barátaim segítségét-tanácsát kérem. A témák rendkívül szerteágazóak, a hidegháborús hírszerzési adó-vevő készülékek működ(tet)ési elvétől kezdve a gyors hátbaszúrás kivitelezési módján át Jézus messianisztikus hitével bezárólag elég széles a skála (valamennyi megtörtént eset). A múltkorjában épp B. barátnőjének kérdezgettem az apukáját a hobbijáról, akiről tudtam, hogy coach. A lányok játszottak, én gazoltam az ágyásom (kicsit az apuka is besegített, de látszott, hogy nem terepe az agrárium), és megosztottam vele a kételyeiemet a coachinggal mint fogalommal kapcsolatban némi tyúkhúr és pitypanggyökér között. Az apuka pedig, miközben elültettem többsornyi borsót, nagyon érzékletesen elmagyarázta, mi mindennel fordulnak hozzá a kedves ügyfelei. (És a retket is elvetettem).
És azóta ott motoszkál a gondolataim között, hogy ez nem is elvetendő dolog (a retekkel ellentétben).
Hogy lehet, hogy nekem is jól jönne néha ilyesmi.
Ha a világot aki szerintem rászorul nem tudom lélekbúvárhoz utalni, nekem lehetnének fogásaim rá, hogy bizonyos helyzeteket kezeljek.
Hogy más perspektívából lássam a helyzetem. Vagy csak elég lenne egy kis idő, hogy összeszedjem a gondolataimat, rendszerezzem a dolgokat?
Hm.
Még szokom a gondolatot.

5 megjegyzés:

  1. Ha megszoktad, ismerek valakit, aki ezzel foglalkozik, és a visszajelzések alapján egészen jól is csinálja :) Csak szólj, és szívesen.

    VálaszTörlés
  2. Elképesztő mértékben valtoztal rgyetlen beszélgetéstől is! Csak mint a kert :)

    VálaszTörlés
  3. Azóta a retek is kinőtt!

    VálaszTörlés
  4. Plusz egy strigula a coach mellé, szerintem egy jó szakember aranyat ér olyan időszakban, amikor nagyon kezd kiborulni a kakisvödör és jönnek a testi-lelki tünetek.
    Nekem iszonyú sokat segít zivataros időkben.

    VálaszTörlés
  5. én is tudok ajánlani jófélét :) Én voltam jó coachnál meg rossz (najó, nem volt rossz, csak olyan semmilyen) coachnál is, választhatsz is, hogy milyet szeretnél :D

    VálaszTörlés