2015. március 17., kedd

Más hogy?

Más hogy csinálja? Hogy bírja? Mert nekem nem megy, nem megy, nem megy.
Nem megy, hogy normálisan, nyugodt lelkiismerettel adjam le a munkáimat. Nem megy, hogy háztartásosdit játsszam mellette. Nem megy, hogy most, hogy itt a jó idő, lenn maradjak a gyerekekkel focizni. Nem megy, hogy időt szánjak magamra, ne a klozeton olvassak, eljussak kozmetikushoz, úszni vagy futni.
És mindegyiket csinálom, de egyiket sem csinálom jól.
A lakás siralmas állapotban van.
A szövegeimet eggyel kevesebbszer nézem át, mint szeretném.
A gyerekek mostanában állandóan ölik egymást.
És ha éppen az elviselhetőség határán lavírozok, mindig beüt valami - most éppen egy izmos középfülgyulladás -, amitől a kártyavár összedől.
Ma a fülészeten kezdtem Borival, utána bevittem magamhoz dolgozni, aztán elmentünk Marciért, elvittük fogszabályzó-ellenőrzésre, aztán az uszodába.
Ha a fülész és a fogász között itthon maradok, akkor is csak éppen rendbe tudtam volna tenni mondjuk az előszobát, a portörléssel, kabát- és cipőelpakolással, szekrénylemosással, tükörlemosással.

Egy pók vagyok, nyolc lábam egy-egy jégtáblán, és mind a nyolc egyre távolabb sodródik a többitől.

5 megjegyzés:

  1. Ha rövid választ vársz: serhogy.

    A hosszabbon napok óta gondolkodom, hogy írjak-e újabb posztot (egyszer írtam már, hogy mi mindenre kéne, hogy mindennap biztosan legyen öt percem - de semmi sem megy :( )

    Borinak fülgyógyulást!

    Téged meg mindennap akarlak keresni, hogy írjam, hogy nem vagyok ám teljesen bunkó, hogy a kedves invitálásodat nem értékelem, nagyon értékelem, nagyon szeretnék kávézni veled - csak egyelőre nincs ötletem rá, hogy mikor :(

    VálaszTörlés
  2. egyelőre nekem sincs, plusz még el is utazunk holnapután, ami majd nagyon jó lesz, de egyelőre még gondolni sem tudok rá,

    VálaszTörlés
  3. Bori nevében köszönöm, igazából jól van, például be nem áll a szája, és nagyon mérges voltam rá, mert két hete taknyos, és ha nem fújja ötpercenként az orrát, borítékolhatóan a fülészeten kötünk ki, de nem fújja, nem fújja az úristennek meg az összes szenteknek sem, aztán meg persze ülhetünk a fülészeten. Már az sztk összes fülészét ismerem, Cs. kivételével mindenkinek problémás a füle.

    VálaszTörlés
  4. Csak nézz körül, sehogy... lavírozunk a millió dolog között, kompromisszumokat kötünk és lelkiismeretfurdalunk.
    Remélem, Bori már sokkal jobban van és te meg jól feltöltődsz azon a szép helyen!

    VálaszTörlés
  5. Az ember legrosszabb főnöke saját maga. Mert őt nem küldheted el a fenébe...
    egyébként meg a szigorú napirend az ami segít. Percre beosztva és betartva. Lakásrendrakásban, rendszerezésben szokták dicsérni a flylady-t, http://www.urban-eve.hu/2009/03/23/flylady-tedd-rendbe-a-lakasod-tedd-rendbe-az-eleted/ illetve neked az angol nyelvű eredeti nyilván megfelelőbb lesz: http://www.flylady.net/d/br/author/flylady/ És be kell fogni a családtagokat is részfeladatokra.
    Melóra pedig: tudni kell nemet mondani. Nem kell mindent elvállalni.

    VálaszTörlés