2013. október 28., hétfő

Pára, denevér

1. Mentem ki valamelyik reggel az erkélyre, és hirtelen mintha két évet repültem vissza az idôbe, a négy királyról elnevezett vidéken voltunk ekkor. Elôször nem is értettem, miért jut eszembe, aztán csak összeraktam: a meleg, a pára idézte fel a trópusokat. Ugyanolyan nyirkosan lógtak a ruhák a szárítón, mint ott a teraszra kiterített törülközôk. Sajnos, hiába lettem éberebb, más hasonlóságot nem sikerült találnom.

2. Ma - valószínûleg utoljára - bringával mentem be dolgozni, sajnos hazafele má szürkületben tekertem. Még így is megállapíthattam, hogy páratlan tervezéssel sikerült ellehetetleníteni a környék közlekedését, ugyanis jelenleg minden, a belvárosba vezetô út fel van túrva.  A feltorlódott forgalomban veszteglô autók fölött vidáman cikázott egy stramm denevér, gondolom, a fényre gyûlô rovarokat kapdosta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése