2016. június 13., hétfő

mintha kicsi üvegcsövecskék lennének a combomban

Az előző szülő-gyerek meccs tanulságain okulva legalább emlékeztetőül egykori teljesítményemre, felvettem az egyik Balaton-átúszásos pólómat. Sajnos a bemelegítőül tartott fogócska alatt meghúztam mindkét (!) lábam, így most úgy járok, mint egy hadirokkant. Külön öröm, hogy holnap nem úszni megyek (ahol esetleg kilazíthatnám), hanem egy női tornaprogram állapotfelmérésére. Mindenképpen izgalmas lesz, a bal lábam jelenleg csak kézzel tudom megemelni.

Penye vagyok, na.

2 megjegyzés:

  1. "a bal lábam jelenleg csak kézzel tudom megemelni" - ez önmagában is egy tornamutatvány! gratulálunk! Ön fitt!

    VálaszTörlés
  2. Ha a tornamutatványoknál tartunk, ma leesett az állam, amikor a terembe belépve egy kb nyolcvanéves, fuksziaszínű pólóba és fehér tornanadrágba öltözött galambősz hölgyet láttam meg elsőként, aki lendületesen indiánszökdellt. Micsoda távlatok állnak előttem!

    VálaszTörlés